.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فریدمن: دستور كار رسانه‌ها‌ی آمریكایی چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تهران است
روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت: دستور كار ما طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن...

توماس ال فریدمن روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر گفت: دستور كار ما (رسانه‌ها‌ی آمریكایی) طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن ماه در تهران.

این روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به موقعیت منطقه ای ایران به نظر می‌رسد و که حل بحران به وجود آمده برای آمریكا در خاورمیانه در گرو حل مساله ایران و آمریکا ست و نه چنانکه شایع است حل مساله اسرائیل و فلسطین.

وی افزود: دشمنی ایران وایالات متحده از زمان سرنگونی شاه تا به حال انداموار و ارگانیک نیست. به جبر فرهنگ، تاریخ و جغرافیا ما منافع بسیاری با مردم ایران داریم و من هم اولین کسی نیستم که این نکته را دریافته باشد مهمتر آنکه، هنگامی که مردم می‌گو‌یند مهمترین چیزی که آمریکا می‌تواند برای ثبات بخشیدن به خاورمیانه انجام دهد، حل منافشه اسراییل- فلسطین است سخن درستی نیست  این در وهله دوم اهمیت است. مهمترین چیز حل نزاع ایران- آمریکا است.

توماس ال فریدمن تاكید كرد: گفتمان اینكه ما خواهان تغییر نظام ایران هستیم نباید از سوی دولت آمریكا تكرار نشود بوش باید در این مورد از افكار عمومی ایران عذرخواهی كند ما باید به دنبال تغییر رفتار ایران باشیم، و اینکه ایالات‌متحده می‌خواهد بی‌درنگ در تهران سفارتخانه‌اش را بازگشایی کند.

روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت: دستور كار ما (رسانه‌ها‌ی آمریكایی) طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.627 seconds.